27 mai 2011

Anunt important si urgent!

Ofer spre adoptie cei mai cuminti si curati...2 frati, baiat si fata, pe numele lor, asa cum sunt trecuti in carnetele lor de sanatate, Sasha (el) si Simba (ea). In vara aceasta ei vor implini 3 ani. Sunt sterilizati si n-au iesit niciodata afara, in libertate. Ar fi o crima sa-i abandonez in strada! Daca cineva doreste sa-i adopte, sau cunoaste pe cineva car ar fi fericit(a) sa-i iubeasca pe acesti 2 frati...cred ca stiti ca faceti un act de binefacere, ce nu se estimeaza cu nici o unitate de masura! De asemenea mai exista si DeFonseca, o pisica foarte inteligenta, cu  personalitate, foarte curata, sterilizata...
Are aproximativ 7 ani.
Am adoptat aceste sufletele generoase in urma cu 3 ani (Sasha&Simba) si respectiv 2 ani (De Fonseca), i-am crescut si ingrijit, asa cum am putut...din pacate acum trebuie sa plec din acest loc, unde i-am gasit, adoptat si crescut si nu am posibilitatea de a-i lua cu mine. Chiar daca ma despart cu greu de ei, voi fi fericita sa stiu ca altcineva, asemenea mie, ii va iubi si le va darui dragostea si atentia cuvenita. Nu ma indoiesc ca inca mai exista oameni cu suflet, ca cineva va intelege ca este un caz, dintre atatea altele, ce trebuie tratat cu intelegere, altfel nu stiu care va fi soarta lor! De aceea va rog, daca puteti sa ma ajutati...
Ma puteti contacta la telefon 0723339352
Va multumesc frumos!



Sasha&Simba
Sasha
Simba
DeFonseca